Locatieverhuur / zaalhuur

Catering of zelf regelen

Voor feesten, partijen en bruiloften kunt u zelf de catering regelen.

bv door het huren van een foodtruck of via de plaatselijke leverancier voor een bbq of cateraar, vraag naar de mogelijkheden, we helpen u hier graag mee.

Wel is het mogelijk om via De Witte Kater hapjesschalen te bestellen voor bij de borrel.

Voorbereidingen

Wil je je eigen feest organiseren, je bent vrij om het naar je eigen zin in te richten en te versieren.

Maak een afspraak om nog even de laatste details te bekijken en te bespreken, vooral als het een tijd geleden is dat de boeking gedaan is.

Parkeren

Bij de locatie is het voor een paar auto's mogelijk om te parkeren, we raden het aan om op de naast gelegen carpoolplaats te parkeren zo kunt u heerlijk genieten van het bosgebied zonder uitzicht of hinder van auto's.

Muziek

Er is een geluidsinstallatie beschikbaar met buitenboxen, deze kunt u via bluetooth aansturen. 

Ook is er een microfoon beschikbaar.

Er mag een band of DJ ingezet worden.

Wel moet er rekening worden gehouden met geluidsoverlast, houd rekening met de omgeving, doe zoals je het thuis zou doen en graag zelf zou willen zien.

Handig om te weten

De locatie wordt voor een hele dag gehuurd, vanaf 's ochtens tot in de nacht, aan het einde van het feest moet alles opgeruimd en schoon zijn, de volgende dag is er weer een andere huurder, dus opruimen enschoonmaken de volgende dag gaat NIET!

Voor feesten en partijen is er genoeg borden en bestek, let wel alles moet schoon en opgeruimd dus, weggooiartikelen is ook heel makkelijk.

Koffie, thee, suiker en melk moet zelf aangeschaft, de filters voor de koffiemachine zijn er wel.

Openbaar vervoer

Op 1 minuut lopen is een busverbinding van en naar Groningen, Assen, Gieten en Emmen.

Betaling van de huur

Bij reservering wordt er na de boeking een factuur gestuurd van 50% van het verschuldigde bedrag en 100.00 euro borg.

Deze dient binnen 14 dagen betaald te worden.

Na de geplande feestdatum wordt de rest van het verschuldigde bedrag contant of via factuur geint minus de borg, als het naar behoren is.

 

 

Extra services

Schoonmaakservice, deze service wordt aangeboden bij feesten en partijen, en is tegen een meerprijs van 100.00 euro bij te boeken, wel wordt geacht om alle afval en rommel zelf op te ruimen, dit zijn alleen schoonmaak kosten.

 

Aankleding + indeling tuin & binnenruimtes

Maak er een mooie en sfeervolle dag of weekend van.

Versier zoals je zelf zou willen, het is jullie dag. 

Partytenten of een Tarp mogen in de binnentuin of in het bosgebied geplaatst worden.

Apparatuur

Een geluidsinstallatie met microfoon is aanwezig.

Zitplaatsen, meubilair, servies etc.

Binnen zijn er 50 stoelen en verschillende tafels beschikbaar over 2 ruimtes

Buiten zijn er ook 50 stoelen en verschillende tafels beschikbaar, natuurlijk kunnen deze samen binnen of buiten gebruikt worden.

Er zijn statafels en in de stallen zijn er nog barkrukken te gebruiken.

In het bosgebied is een rondzit met een grote tafel en boomkrukken.

 

Borg en afvalverwerking.

Er wordt een borg van 100.00 euro in rekening gebracht voor schade of vermissingen die worden onstaan.

Ook bij het niet of niet correct afvoeren van afval berekenen we 15.00 euro.

Vergaderen

lunchen binnen en buiten

Het is mogelijk om de lunch te gebruiken waar u wilt.

Na de lunch kunt u een heerlijke wandeling rond het meertje te maken.

Buiten vergaderen

Voor kleine en grote groepen kunt u heerlijk buiten vergaderen of brainstormen.

Ook voor spelelementen is er genoeg ruimte op het terras, bos of op de zandvlakte nabij de locatie.

Beamer + beamerscherm

Op de locatie is een beamer en beamerscherm aanwezig, deze wordt aangesloten via een HDMI kabel.

Ook is er een Flip-over beschikbaar.

Video apparatuur

Er is geen videoapparatuur aanwezig.

Internet verbinding

De locatie is voorzien van een wifiverbinding.

Dieetwensen

In overleg kan er rekening worden gehouden met allergieen.

We proberen zo goed mogelijk te streven naar het correct handelen hierin.

  • Allergieën (gluten, pinda's/noten, koemelk, coeliakie)
  • Vegetarisch
  • Veganistisch
  • etc.

Parkeren

Voor het uitladen van spullen kunnen enkele auto's nabij de locatie parkeren.

De andere auto's kunnen op 1 minuut lopen op de naast gelegen carpoolplaats parkeren.

 


Voorwaarden

Voorwaarden

  • Op al onze transacties zijn de Uniforme Voorwaarden Horeca van toepassing.
  • Bij een boeking verklaart u kennis te hebben genomen van de UVH en hiermee akkoord te gaan.
  • Link naar de UVH

Aanvullende Voorwaarden

Opties & Reserveringen

  1. Geldigheidsduur van een optie: twee weken.
  2. Desgewenst te verlengen in overleg.
  3. Komt er vóór het verstrijken van deze termijn een ander verzoek voor door u geopteerde datum, dan nemen wij contact met u op om uw reservering evt. om te zetten naar een boeking.
  4. Hebben wij binnen 2 dagen geen reactie op dit verzoek, vervalt onze verplichting tot reservering van uw optie.
  5. Een reservering is van kracht zodra deze per mail is bevestigd.

 

Verschuldigd percentage bij annulering Locatiehuur Bruiloft

  • Tot 6 maanden vóór geboekte datum:
    10% van de reserveringswaarde.

  • Tot 3 maanden vóór geboekte datum:
    35% van de reserveringswaarde.

  • Tot 2 maanden vóór geboekte datum:
    50% van de reserveringswaarde.

  • Tot 1 maand vóór geboekte datum:
    75% van de reserveringswaarde.

  • Korter dan 1 maand vóór geboekte datum:
    100% van de reserveringswaarde.

 

Overige annuleringen

  • Tot 6 maanden voor geboekte datum: 0%
  • Tot 3 maanden voor geboekte datum: 10%
  • Tot 2 maanden voor geboekte datum: 15%
  • Tot 1 maand voor geboekte datum: 35%
  • Tot 14 dagen voor geboekte datum: 60%
  • Tot 7 dagen voor geboekte datum: 85%
  • Minder dan 1 week voor geboekte datum: 100%


Uitzondering op bovenstaande:

In het geval annulering van uw of onzer zijde het gevolg is van overheidsmaatregelen (bijvoorbeeld COVID-19) zullen wij zo spoedig mogelijk contact opnemen om te verzetten, of de overeenkomst te beëindigen.

Wijzigingen (vergaderen)

Vergaderen met lunch

  • Geeft u svp uiterlijk 24 uur van tevoren wijzigingen in aantal personen aan ons door.
  • Op boekingen die op maandag plaatsvinden: uiterlijk de zaterdag ervoor.

  • Bij niet tijdige notificatie zijn wij i.v.m. inkoop en voorbereidingen genoodzaakt het oorspronkelijk aantal geboekte personen in rekening te brengen.