Veelgestelde Vragen

Locatie- en Zaalverhuur

Betaling van de huur

Om de boeking definitief te maken, wordt 50% van het totaalbedrag betaald bij de definitieve reservering.

Het resterende bedrag dient twee weken voor het feest te worden voldaan, samen met een borg van € 100.

Catering of zelf regelen

Voor feesten, partijen en bruiloften kun je zelf de catering regelen, bijvoorbeeld door het huren van een foodtruck of via een lokale leverancier voor een BBQ of cateraar. Vraag naar de mogelijkheden; we helpen je hier graag mee!

Daarnaast is het ook mogelijk om via De Witte Kater hapjesschalen te bestellen voor bij de borrel.

Voorbereidingen

Wil je je eigen feest organiseren? Je bent helemaal vrij om het naar je eigen zin in te richten en te versieren.

Maak een afspraak om de laatste details te bekijken en te bespreken, vooral als het een tijd geleden is dat de boeking gedaan is.

Parkeren

Bij de locatie is er ruimte om een paar auto’s te parkeren, maar we raden aan om op de naastgelegen carpoolplaats te parkeren. De bus vanuit Groningen, Assen, Gieten en Emmen stopt bij de carpoolplaats.

Openbaar vervoer

Op slechts 1 minuut lopen is er een busverbinding van en naar Groningen, Assen, Gieten en Emmen. De bushalte ligt naast de carpoolplaats.

Muziek

Er is een geluidsinstallatie beschikbaar met buitenboxen, die je via Bluetooth kunt aansteken. Ook is er een microfoon beschikbaar.

Een band mag ook ingezet worden.

We vragen wel om rekening te houden met geluidsoverlast: houd rekening met de omgeving en behandel het zoals je het zelf thuis zou willen hebben.

Handig om te weten

De locatie wordt voor een hele dag gehuurd, vanaf ’s ochtends tot in de nacht. Aan het einde van het feest moet alles opgeruimd en schoon zijn, want de volgende dag is er weer een andere huurder. Opruimen en schoonmaken de volgende dag is dus niet mogelijk!

Voor feesten en partijen is er genoeg borden en bestek aanwezig, maar let wel: alles moet schoon en opgeruimd worden achtergelaten. Weggooiartikelen zijn uiteraard makkelijk te gebruiken.

Koffie, thee, suiker en melk moet zelf aangeschaft worden. De filters voor de koffiemachine zijn er wel.

Heb je meer stroom nodig? Geef dit dan vroegtijdig aan. Je hebt de mogelijkheid om een aggregaat te huren.

Extra services

Deze service wordt aangeboden bij feesten en partijen en kan tegen een meerprijs van € 100,- worden bij geboekt. Er wordt wel van je verwacht dat je alle afval en versieringen zelf opruimt en de vaat schoon in de kasten zet. De schoonmaakservice betreft enkel de schoonmaak van de ruimte na het feest.

Aankleding + indeling tuin & binnenruimtes

Maak er een mooie en sfeervolle dag of weekend van! Versier de locatie zoals je zelf zou willen, want het is jullie dag.

Partytenten of een Tarp mogen in de binnentuin of in het bosgebied geplaatst worden.

Zitplaatsen, meubilair, servies etc.

Binnen zijn er 50 stoelen en verschillende tafels beschikbaar over 2 ruimtes.

Buiten zijn er ook 50 stoelen en verschillende tafels, die je natuurlijk zowel binnen als buiten kunt gebruiken.

Er zijn statafels beschikbaar en in de stallen zijn er barkrukken te gebruiken.

In het bosgebied is er een rondzit met een grote tafel en boomkrukken.

Apparatuur

Er is een geluidsinstallatie met microfoon beschikbaar voor gebruik buiten op het terras.

Borg en afvalverwerking

Er wordt een borg van € 100,- in rekening gebracht voor schade of vermissingen.

Bij het niet of niet correct afvoeren van afval rekenen we € 15,-.

Cateraars en muziek voor jou geselecteerd
  • DJ Jelmer
  • 050 Agency

Verhuur van tenten en andere aanverwanten:

  • Nirola Coctails & more
  • Begeman Catering
  • Nordhost Catering
  • Huiz van Smaak Catering
  • Klinkhamer Catering

Trouwambtenaren

  • Sonja Schaafsma- Brakema
  • Weddingplanners

Vergaderen

Lunchen binnen en buiten

Het is mogelijk om de lunch te gebruiken waar je maar wilt.

Na de lunch kun je een heerlijke wandeling rond het meertje maken.

Buiten vergaderen

Voor kleine en grote groepen is het mogelijk om heerlijk buiten te vergaderen of te brainstormen.

Ook voor spelelementen is er genoeg ruimte op het terras of in het bos.

Beamer + beamerscherm

Op de locatie is een beamer en beamerscherm aanwezig, die aangesloten kunnen worden via een HDMI-kabel.

Daarnaast is er ook een flip-over beschikbaar.

Video apparatuur

Er is geen videoapparatuur aanwezig.

Internet verbinding

De locatie is voorzien van een wifiverbinding.

Dieetwensen

In overleg kan er rekening worden gehouden met allergieën. We streven ernaar om zo goed mogelijk in te spelen op de specifieke behoeften en zorgen rondom allergieën.

Denk hierbij aan:

  • Gluten
  • Pinda’s/noten
  • Koemelk
  • Coeliakie
  • Vegetarisch
  • Veganistisch
  • En andere dieetwensen of -beperkingen

We bespreken graag de mogelijkheden om aan deze wensen te voldoen!

Parkeren

Voor het uitladen van spullen kunnen enkele auto’s dichtbij de locatie parkeren.

De andere auto’s kunnen op slechts 1 minuut lopen parkeren op de naastgelegen carpoolplaats.

Voorwaarden

Voorwaarden

Op al onze transacties zijn de Uniforme Voorwaarden Horeca (UVH) van toepassing.

Bij een boeking verklaar je kennis te hebben genomen van de UVH en ga je hiermee akkoord.

Bekijk hier al onze voorwaarden

Wijzigingen (vergaderen)

Vergaderen met lunch
Geef svp uiterlijk 24 uur van tevoren wijzigingen in het aantal personen door aan ons.

Bij boekingen die op maandag plaatsvinden, geldt een wijzigingsdeadline van de zaterdag ervoor.

Bij niet-tijdige notificatie zijn wij, i.v.m. inkoop en voorbereidingen, genoodzaakt het oorspronkelijk aantal geboekte personen in rekening te brengen.